A trip down Festival Lane

Lätta tankar för nu blir det fyra dagar musik, dansande, fet mat och alkohol. Gurtenfestival gar aterigen av stapeln. It is going to be hard. Men roligt. Man far ta med sig tre liter PET in pa festivalomradet och det har alltid varit ett problem eftersom att jag inte dricker öl. Öl är dock det enda de salt pa PET i affärerna. Men som jag instagrammade om igar sa är det problemet löst. Mojito och SOTB pa PET. Kan det bli bättre? 15 % alkoholhalt dock. Hej dimman, nu ses vi igen!
 
Tänkte att det skulle vara roligt att ga igenom bilden fran mina festivaler. Jag var ju en late-bloomer. När jag gick igenom korten insag jag att jag lika gärna hade kunnat kalla det här inlägget: Min viktresa. Kolla bilderna sa förstar ni typ vad jag menar. 
 
Greenfield 2008: Min första festival och en liten knubbsäl.
 
 
 
 
Hello Chubby! Jag kommer saväl ihag den här sommaren. Jag hade redan gatt ner kanske 5 kg. Helt sjukt. Min viktnedgang var ju aldrig planerad men i efterhand sa var den rätt nödvändig. 
 
Greenfield 2009:
 
   
Fran vänster: Sandro jag, Patrick, Eugene, jag igen, George
 
  Hussling i 35 graders sol. Mindre knubbsäl mer Swisslostjej.
 
Gurten 2009
Ingen mera knubbsäl.
 
 
Som ni ser är jag utan tvekan den snyggaste chicken pa Gurten. Het tjej. 
 
Greenfield 2010
 
 

Gurten 2010
 
 
 
Ett egoinlägg. Men det är sa sjukt att se hur man förändras med aren. Och med glädje man kan konstatera att det fortfarande är till det bättre. 
 
Ja, sa var det med det. Dags att rulla vidare. 
 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är faktiskt helt bananaz vilken skillnad det är!

2013-07-28 @ 11:17:17
URL: http://www.fagraste.blogg.se
Postat av: Eva-Maria

Fin på alla bilder!! puss

2013-09-06 @ 21:49:33
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0