IKEA

Jag och femhundra hobbysvenskar besökte IKEA idag. IKEA är så bra! Det som inte var så bra var resan hem. Spöregn och jag gick av en station för tidigt. Så det blev en halvtimmes promenad med en stor jävla kartong och en proppfull ryggsäck. Och vatten, massa vatten. Som tur är så har jag lärt mig av Patrick att det är viktigare att vara torr än snygg. Så jag förblev torr i mina salamon skor, haglöfsjacka och vattentäta ryggsäck så alla fina grejer förblev torra.



Jag köpte massa grejer. Framförallt köpte jag en ny pall (jag är kort) eftersom att det stod att man inte borde stå på den rosa plastpallen vi hade innan. Nu har vi en stabil vit istället. Bra grejer.



Jag älskar vår nya bestickgrej. Den är så turkos och fin. Micket nöjd. Så nu ska jag äta lite banankaka och kolla på PLL..tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0