Mat...vad jag älskar mat.

 Jag verkligen älskar mat. Jag älskar att planera, pröva och experimentera. Jag är sandära som älskar att ga i mataffärer. Klämma, dofta och inspireras. Ofta har jag inte tid, eller kanske framförallt inte pengar. Men just nu har jag tid och lite pengar. Mat är sa roligt och ger sa mycket glädje tycker jag.
 
 Mat är ett intresse som jag och Patrick har gemensamt. Vi är lite olika i var matlagning, Patrick gillar att följa recept och jag gillar att göra som jag vill. Destotrotz, det brukar bli rätt bra för oss bada i slutändan.
 
Igar blev middagen enkel. Praktiskt mat när man inte har tid, för tva kvällssportare.  
 
Cantaloupemelon med serranoskinka.
 
 
Lax med potatissallad.
 
 
 
 
Det var allt för nu. Ska iväg och träna (work on my fitness) och sen ska jag faktiskt klippa mig (det var pa tiden!). 
 
Tjupp!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0