What a weekend

Jag känner mig rock and roll. Det var en san helg. Även fast jag var tvungen att plugga sa blev det mera rock än jag hade tänkte mig. Fredagen blev till grillning, lördagen blev till trucker & country festivalen och  söndagen förbringades med att smyga omkring vid arenan för att försöka fa biljetter till Bon Jovi. Och dricka öl. Vi fick inga biljetter, kanske för att vi vägrade att betala mer än 150 SEK per biljett. Helt ok helg. 
 
 
Nadja och jag jobbar mojito. 
 
 
Patrick och en gammal rekrut eller vad det nu heter pa svenska, kille i militären helt enkelt. 
 
 
Radiostyrda bilar. Livsfarligt. Massa fulla människor som aker runt och kör in i varandra. Inte riktigt min grej.
 
Idag hade jag tänkt att aka till IKEA. Men det ska vara daligt imorn sa nu ska jag iväg och jogga och sen iväg och bada och sola. 
 
Puss och heeej. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0