Är det fejk eller är det pa riktigt?

Igar var det ju midsommar. Inte mycket firande för mig. Men som tidigare nämnt,  mot kvällningen sa gav vi oss iväg pa "äventyr".
 
Moi
 
 
Patrioten.
 
 
Som ni ser sa var äventyret att kolla pa en cykel till mig. Det kanske är fel ord att använda "äventyr" om att kolla pa en cykel. Men det kommer bli manga äventyr med min racer.....för vi köpte den! Pa mandag kan vi hämta upp den. Jag är exalterad! Jag har blivit med cykel!
 
Efter att vi hade köpt cykeln skickade jag ett sms till pappa med texten "nu far du passa dig pa vättern", han svar var: "Vad kul. Är det pa riktigt eller fejk?". Tack pappa. 
 
Köpet och prospekten av langa cykelturer över sagolika berg firades med pizza och vin i hemtrakterna Ittigen. 
 
 
Det var allt för mig. Nu ska jag till gymet innan dagens pluggning (tyvärr) maste sätta igang.
 
Jag hoppas att ni alla hade en underbar midsommar igar!
 
 

 
 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Det va den snyggaste cykeln jag sett! Ser både snabb och dyr ut;)

Och ni är fina som alltid ! Puss

Svar: Eller hur? Visst är den snygg? Me like it!
Rebecca

2013-06-23 @ 06:29:33
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0