BBQ

Det blir mycket grillning pa den här sidan av stan (eller igar var det pa andra sidan av stan).
 
 
 
 
Patrick hade köpt lamm. Det är ju sa underbart gott, framförallt när det är "cooked to perfection" som det var igar. Självklart hade vi med oss korv, jag älskar korv (vilket är roligt men tydligen väldigt osexigt enligt en viss Martin). Vi hade med oss merguez som är den godaste korven i hela världen. Jag lovar! Jag rakade tyvärr bjuda bort det mesta av korven till en polack som satt vid oss. Patrick blev inte glad. Men jag tror att han fick revbenssjäll som tack, sa han var nog nöjd ända. Dela med sig, eller snala, en vanlig fraga far man tala . Nathalie hade gjort Tiramisu som jag egentligen inte tycker om. Men det var en god tiramisu. Nu ska det fortsätta pluggas i det här hemmet...om ett tag far vi finbesök av familjen Salm Senior.
 
Kram
 
Jag maste bara rekommendera Arizona's "Half Iced Tea & Half Lemonade". Det är den absoluta godaste drickan i hela världen. Och jag älskar flaskorna. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0