Buk och bäk.

En ledig eftermiddag i den absurt varma solen. Skönt, men trettio grader är för varmt. För mig i alla fall. Jag höll ut i tva timmar. Med lite badande. Jag hade säkert kunna vara där hela eftermiddagen om det inte hade varit för att jag var ensam. Snacka om bökigt! Varje gang som jag vill bada sa maste jag antingen ta med mig allt eller bada jättesnabbt och hoppas pa att ingen tar mina grejer. Det blir liksom mer bök än njutning. Jag körde en kombination.  Ibland tog jag med mig grejerna, ibland körde jag en snabbis, in och ut. Hur som helst, underbar (varm!) sommardag som inte är över än. Men innan kvällens grillning sa ska det här plugghuvudet ta en powernap (eller en naaaap snarare).  Och sedan ska det grillas. Och dippas i OLWdipp. Men framförallt sa ska jag dricka öl. För att jag förtjänar det. För att det är varmt. För att nästa prov inte är förrän nästa fredag. 
 
 
Lunch. Linssallad. Fett äcklig. Eftersom att jag gar pa Pablo Robertos diet "ät med själen" sa hamnade den i papperkorgen. För det var fan ingen linssallad för själen. 
 
  
BiB: Bada i Bern. 
 
  
Bern är verkligen underbart fint! 

 
Blupp!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0