En såndära dag..

...ni vet.
Kan antingen betyda extra bra eller extra dålig. Idag betyder det en extra bra. Klockan 10 hade jag hunnit med att äta en riktig smoothiefrukost, tränat 1.5 h timme och betade samtidigt av en föreläsning om psychosomatiska (heter det så på svenska) sjukdomar och depression/bipolara störningar, tvättat två tvättar och hunnit med att läsa en till föreläsning om schizofreni. Klapp på axeln till mig. En dag med flow och lugn även fast det är hysteriska pluggtider.
 
Och till alla haters och jantelagenlovers, jag är inte alltid så effektiv, nyttig eller glad. Så ingen mening med att hata. Idag var en bra dag helt enkelt. Och det ville jag dela med alla mina, långt bort♥
 
Puss, nu fortsätter det med PTD och sorgen när ngn går bort. Det är härliga och glada ämnen på psykologiprogrammet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0