Förändring

Vill bara börja med att skriva att titeln hette "Verenderung" först. Min svenska har blivit sa dalig. Men tur som det är sa upptäckte jag misstaget. Jag har insett att jag behöver förändra min garderob. Jag har liksom ingenting som passar när jag ska pa jobbintervju. Och jag märker hur dalig jag är. Jag vet väl inte vad man ska ha pa sig.  Och sa skor. Vad ska man ha för skor? Och väska. Vad ska man ha för väska? Ska jag köpa en portfölj? Hur som helst sa har jag köpt min första jobbklänning. Det var faktiskt ett nödköp. För jag hittade ingenting bättre. Asos, Next, Topsop osv. verkar inte tro att vi smamänniskor jobbar. Det gör vi. 
 
 
Jag vet inte vad jag ska tycka. Är den bra eller bajs? Vad tycker ni?

Och som vanligt sa slank det med en eller tva klänningar till. Bara för att.
 
 
100 Kronor. Jag tar den!
 
 
Och den här var bara fin. Inte pa rea. Men fin. 
 
Ja, det var tankegangen fran mig idag. Jag hoppas att ni far en (bakis)dag! 
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0