Grillning

Det bästa med skinande sol, förutom att det är skinande sol, är att man kan grilla. Det är sa mysigt och lyser verkligen upp tillvaron i de dystra studietiderna som rader för mig. Patrick och jag tog med oss grönsaksstavar med tva olika OLWdippar. De gjorde succe hos schweizarna. Dipparna alltsa. Grönsakerna mindre. Chipsen akte fram rätt fort;-). 
 
(fran vänster har vi fina Nicole, Stefan, Oliver och min favoritfysiklärare Nora)
Jag glömde tyvärr att ta en bild pa vart kött. Jag köpte 600 gr kalv. Trodde att det var fyra köttbitar i. Men det var en stor bamsebit. Det var som att lägga en hel kalv pa grillen. Men den var micket god!
 
 
Nu ska Patrick ut och cykla. Han ska ju cykla vättern om en vecka och jag är stolt som en tupp. Och avundsjuk för att han far aka till Sverige och jag far vara kvar här med mina bokar. Och jag ska saklart plugga. Men idag tänker jag plugga vid poolen som inte ligger sa langt härifran. Det gillar jag med Bern. Alla pool-  och badomraden som man kan använda. Gratis. Det förgyller ocksa min vardag.
 
Puss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0