Ibracadabra

 
Om en manad ska vi pa festival. Det här aret är, eller för att vara korrekt, var ingen hit för mig. Det är inte manga band som intresserar ett gammalt Backstreet Boys fän som moi-même. Förutom det tyska bandet "die toten Hosen" och skotten Emeli Sandé sa har jag varit mattligt exalterad över musiken (däremot väldigt exalterad över det nya bravotältet, som kommer att spela just Backstreet Boys, Spice Girls och Venga Boys dagarna i ända:-)).
 
Men efter ett par dagars pluggande med musik fran den kommande festivalen sa har jag insett att det kanske inte är sa farligt ända.77 Bombay Street, Black Rebel Motorcycle Club, Friska Viljor och Sophie Hunger. Och sedan mina favoriter, Hoffmastro. Jag är faschinerad. Jag blir schizofren (eller vad det nu heter pa svenska). De har verkligen en spretig repertoire. Men sa jävla bra. Vara svenskar. De allra bästa latarna passar verkligen pa festival, ska-p och punk och hysteriskt hoppande. Favoriterna är (förutom den kända too hype for the radio) haters & critics och ibracadabra (sedan kan man ifragasätta om Zlatan verkligen behöver en egen lat). En stor applad för svensk storhet. Shit vad de är bra!
 
Idag skiner solen, sa det blir pluggande vid vattnet idag. Min adhd hjärna behöver som tidigare nämnt, mycket stimulation för att pluggning ska bli effektiv. Och efter det kommer Helen. Den finaste och allra bästaste Helen. 
 
 
Kram,
Moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0