Min Helen

Idag fick jag finbesök. Helen kom på en grill. Det var ett kärt återseende. Vi hade inte sett varandra sedan den gemensamma Sverigeresan så det var verkligen about time, internationally speaking.
 
 
 Jag lekte grillmaster och jag gjorde ett rätt bra jobb. A point till Helen och saignant till mig. Klapp på axeln.
 
 
Grillningen gav mig pluggenergi. And trust me, I needed it. Need it. God mat och stralande sol kan göra mycket. Men framförallt sällskapet. Tack för en fin kväll min bästaste! Tack för att du lyssnar, tror och stöttar mig, för att du är så klok, snäll och stark. För att du är du! Jag kommer alltid att ha ett öra ledigt för dig!
 
Och du, du kommer att hitta din väg och när du gör det, you will shine♥
Tack för ikväll kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0