Projekt: Hjälp mig?

Jag antar att det har framkommit relativt bra att vädret var allt annat än tillfredställande när Sofia var pa besök. Vi hade det mysigt men som ni redan vet sa blir allt mysigare med lite sol. 
 
 
 
 
Solen tittade fram ungefär en timme efter att Sofia hade lämnat Bern. Ibland bjuder livet pa ironi. Hur som helst, sa paminde Sofias besök mig aterigen om alla ni där hemma. Som jag saknar. Jag har länge velat starta ett projekt, men har inte riktigt vetat hur jag ska ga till väga. Men nu har jag bestämt mig för att börja här. Jag vill göra en vägg med bilder av alla som jag tycker om hemma. Men jag vill att ni ska välja ramar själva. Alltsa, att ni köper en ram, som ni tycker är fin och ger till mig:-) och sen sätter jag in en bild pa dig eller pa dig och mig. Eller pa dig och nagon annan. En fin bild helt enkelt. Med din ram. Som kan hänga pa min vägg här i Schweiz. Självklart kan jag betala för ramen. Det viktiga är att ni har valt ut den själva och att den representerar er. Jag vill inte ha tva ramar av samma sort. No good. Jag skulle verkligen uppskatta om ni ville hjälpa mig med mitt projekt. Självklart kan ni välja ut bild själva, om ni vill. 
 
Det skulle betyda väldigt mycket för mig att fa göra en sadan vägg och fa ha er lite närmare mig. Det här är ett project-in-progress vilket betyder att det inte är nagon bradska. Men om det är nagon som känner för att hjälpa till sa kan ni skicka en ram (med foto om ni vill) till: Scheunerweg 7, 3063, Ittigen. Annars kommer jag hem i Juli och tar gärna emot ramar da:-). 
 
Sa nu har jag gjort det jag velat. Tala om att det är trakigt att Fia redan har akt hem och tiggt presenter av mina vänner:-). 
 
Massa kramar fran tjejen som tyvärr maste ga in i pluggmodus i en manad.
 
Tjupp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0