A Size Zero

 
Klänningarna som jag beställde var jättefina. Men de fick mig att tänka. Eller iaf den rosa klänningen. Eftersom att den rosa klänningen är genomskinlig sa hade den en underklänning. Och den fick jag inte ens över axlarna. Jag hade beställt för sma storlekar. Men eftersom att modellerna inte är tighta kan jag fortfarande ha dem och de ska inte tillbakaskickas! Nein. 
 
Men, det som fashinerade mig var underklänningen. Vilken liten klänning! Som sagt, när jag inte fick den över huvudet upptäckte jag att jag hade beställt storlek 32. Amerikansk storlek 1. Men  fashinationen lag inte i att jag hade beställt fel storlek. Nej, fashinationen lag i insikten att en size 0 maste vara helt vansinnigt liten. Helt absurt liten! Jag försöker aktivera min rumsliga visualiseringsförmaga. Jag fick alltsa inte pa mig underklänningen, jag fick den inte ens över axlarna. Sedan maste jag ga ner en storlek, lägga pa 20 cm (eftersom att jag är kort) och ungefär sa ser en människa ut som kan ha en size 0. Men det blir TILT, jag kan fortfarande inte föreställa mig en sadan människa.
 
Aja, mina nyinköpta klänningar fick mig alltsa att tänka pa hur sjuka vara ideal är. Absurdum. Men klänningarna var fina och jag är väldigt nöjd. 
 
 
Nu är det dags för träning och sedan plugga, plugga, plugga och sedan plugga. Provtider. 
 
Kram

 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0