Tröttmössa.

Idag gjorde jag bort mig. I alla fall lite grann. Vi fick ett e-mail igar om att det är nya regler som gäller vid vara prov. Om man vill ta med sig nagot annat än en penna och en vattenflaska till provet, sa maste man ha en tillatelse av docenten. Och jag har ju min ständiga följeslagare, Orboken, med mig. Sa jag skickade ett mail till herr Caspar och fragade om det var okej att jag tog med mig min allierade.
 
Inga problem svarade han. Däremot tyckte herr Caspar att trots att mitt modersmal inte är tyska sa borde jag kunna skriva hans namn rätt. Jag hade skrivit hans efternamn fel. Det var kanske inte sa farligt men ni vet, schweizisk kultur, lite stelare än svensk. Tänk att det ens är möjligt!
 
 
En bild fran New York pa det. Nu ska jag plugga lite till. 
 
Puss

 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Shit vad du bloggar. I like!

Svar: Detsamma!
Rebecca

2013-06-14 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0