Vem hade kunnat tro det

När jag och P kollar film så är det ofta under premissen kompromiss. Det leder ibland till att vi kollar på filmer som ingen utav oss egentligen vill kolla på.Igår kollade vi på "silverlining playbook". En film som jag verkligen ville se, men som P var rätt osugen på. Men till bådas förvåning var den väldigt bra och den fick fyra litiumtabletter av fem möjliga! Verkligen att rekommendera för er som är lika sega som jag och inte redan har sett den.
 
Det enda som jag har att invända är att Bradley Cooper i början av filmen säger att han bl.a. har avbrutit en litiumbehandling. Avbryter man en sådan behandling (som förövrigt måste anpassas stationärt, eller vad det nu heter på svenska, eftersom att en feldosering kan vara dödlig) så är risken för återfall 28 gånger större än innan påbörjad behandling. Det är alltså en livslång behandling som används för att motverka maniska perioder vid bipolara störningar. Men annars var filmen fet.
 
Det var det.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sàg den oxà i helgen, gillade den skarpt! Hur het är han inte alltsà? Mentalsjuk eller inte, het to the hetast ;)

Svar: Jag med! Blev lite tagen pa sängen för att den var sa bra! Jag gillar lite hans mentalsjuka sida, da händer det lite iaf! Och han är hothothot!
Rebecca

2013-06-12 @ 07:49:13
URL: http://sophiamolin.blogg.se
Postat av: pat

Hmmmmm..seems like u guys want to have lots of babies with him...

Svar: I want to have small little patrickbabies! With u!
Rebecca

2013-06-12 @ 09:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0