Aterigen gräsänka

Ensamt hemma och försöker liva upp mig själv. Nämnde för ett tag sedan att jag beställde kläder fran Nelly. Jag beställde en jumpsuit som sitter som en smäck, micket bra. Jag beställde en röd klänning som jag tänkte ha i jul. Klänningen är öppen i ryggen och eftersom att jag har flera klänningar som är öppna i ryggen men ingen bh som passar till (who needs a bh liksom:-)?) sa köpte jag även en bh till klänningar och linnen med öppen rygg. 
 
 
Sedan köpte jag även dessa skor. Gillar dem som fan och de kostade bara 89 kronor. Ett riktigt kap. Vet dock inte om jag ngnsin kommer att använda dem. När jag sag dem irl tänkte jag "oops!". Klacken är 15 cm. Kan ju bryta fotleden. Jag använder i princip aldrig högklackat. Det är obekvämt och jag blir inte lang ända. Trivs med att vara kort och tycker om mina converse. Men för 89 kronor tyckte jag att det var värt ett försök.  I värsta fall far jag använda dem till dekoration i vardagsrummet eller nagot. Men först ska jag försöka att använda dem pa riktigt. Mina första "fuck you" skor. 
 
Nu maste jag fortsätta pluggisch. Baj baj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0