Att inte skjuta upp grejer

Idag har jag gjort ngt jag hatar. Ordnat papper i pärmar. Jag hatar att ordna med mina papper. Men det är bra grejer när det är färdigt. Hur som, när jag blir rik ska jag ha en "papperordnare". For sure!
 
En mess som blev en no longer a mess.
 
Utsikten var fin och rosa. Gjorde tråkigt arbete mer, hm, rosa.
 
Belönade mig själv med en marabou mjölkchoklad chocolate chip cookie. Belöningen var inte bara för papperordnandet utan för hela dagen. Sov en timme i natt, åt ett ägg till frukost och hade fyra timmar intensiv föreläsning. Drog över på tiden så jag hann inte äta lunch innan mitt bodypump pass. Men jag skippade inte passet. Me proud over me. Så jag firar dagens alla vinster med en cookie. Nu ska jag återgå till Hart of Dixie. Fan vad snygg Rachel Bilson är på tal om cookies. She is a real cookie! Så vill jag också se ut i nästa liv. Jag har ju längden eller icke-längden redan.Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0