Dagen innan idag..

..alltsa igar. Vara lördag börjar alltid ungefär likadant. Lugnt och fint. Frukost framför tvn. Njuta av varandra och helgen. Och den fina utsikten som mitt hemma ibland bjuder pa. Det gjorde vi även igar.
 
 
Sedan var vi kulturella och begav oss pa museum. Vi akte till Berns historiska museum och kollade pa en utsällning om Dynastin Qin. Det var sadär. Framförallt för 230 kr p.p. 
 
Vi hade även planerat att ga pa en restaurang som vi velat ga pa länge. Men det var fullt. Inga bord kvar. Kändes som att varenda nedrans restaurang var full. Men tillslut hittade vi en plats pa en mexikansk restaurang. Vi blev mättna och belatna och jag var nöjd med min frozen passionsfruktmargarita. Höjdpunkten pa dagen. For sure. 
 
  Vi tog en förrätt att dela pa. Det förvandlades till var varmrätt. Much food. 
 Och min efterrätt. Mycket bra frozen passionsfruktsmargarita. 
 
Nu ska jag sluta med det här. Maste plugga lite. Göra en PPP. Men det tycker jag är roligt sa det gör ingenting. 
 
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0