Ensam hemma

Jag har känt mig febrig hela dagen. Har varit tvungen att plugga och sovit om vartannat. Det är inte kul att vara sjuk och ensam. Jag var verkligen tvungen att ga och handla. Det har spöregnat heeela dagen och alla försök att vänta ut regnet var för intet. Väl inne pa coop kände jag mig ensam. Synd om mig. En liten banan och en liten pase sallad, ingen som vill dela en sallad med mig. Stackars, lilla jag. 
 
Dessutom var jag tvungen att släpa hem ett fyrpack Guiness. Patrick har fatt för sig att jag inte far kolla pa serier som vi kollar pa tillsammans, ensam. För de kan vi ju kolla pa tillsammans:-)! Sa i söndags när han gick sa han att jag var tvungen att köpa en Guiness för varje avsnitt av SOA som jag kollade pa utan honom. Jag har kollat pa tre avsnitt. Dessutom kollade jag pa homeland igar. Sa det är fyra det. Ooops! 
 
 
Förresten, ibland har man tur. Jag har beställt kläder fran Nelly. De kom idag pa eftermiddagen. Alltsa hem till ICA i Bro. Pappa aker ju till Käseland imorn sa jag hade riktigt flyt! 
 
Sa, färdigdravlat. Nu ska jag dricka te. Puss


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Den idén hade vi med, att man kollar fasen inte på ett avsnitt själv om den andra inte kan. Men Andreas somnar ju så himla tidigt så jag kunde inte hålla mig. Precis kollat klart första säsongen av Homeland - sjuuuukt bra.

Visa kläderna från Nelly sen :) Kul att Rolf kommer. Puss

Svar: Pappa ringde imorse och fragade om jag verkligen ville ha alla kläder eftersom att han inte sa mkt plats i resväskan. Jag tyckte att han överdrev eftersom att det handlade om ett par skor, en bh och tva klänningar i strkl xs..tar alltsa inte sa mkt plats. Han svar var: Skorna, det är femton cm klackar. Dom tar en hel resväska:-). Men jag tror att han fick med sig allt!
Och homeland...shit vad spännande. Jag har precis sett klart avsnitt sex och maste halla mig tills patten är färdig med militären. Jag kan även varmt rekommendera sons of anarchy..charlie hunnman är hothothot men serien är sicked bra. Man maste däremot ge den första säsongen minst 7 avsnitt. Den är seg i början.
Rebecca

2013-11-06 @ 23:17:27
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0