Gräsänka..

...aterigen. Patrick är kamouflerade och ute och leker krig i skogen. Och jag är hemma. Jag har mkt att göra sa det stör mig inte att han inte är hemma. Det är t.o.m rätt skönt ibland. 
 
När jag är hemma själv har jag svart att motivera mig till att laga middag. Lite tid och ingen att dela smakupplevelsen med. Därför är söndagens matlagning viktig för den kommande veckan. Igar lagade vi tacopaj. Kommer räcka till mig ända tills pa tisdag. Pa onsdagen ska jag och Helen ut pa äventyr (jag slipper laga mat!). Pa torsdag aker jag till farmor och farfar och pappa. Sa da slipper jag laga mat igen. Och sen är det fredag och militären är tillbaka igen. Framförhallning kallar jag det!
 
  
Ett stycke tacopaj. Jag tycker tacopaj är gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0