Helgen

Slöhelg. Soffpotatis. Inte gör ngnting. Verkligen. Jag har inte gjort mycket. Ätit, spelat kort med pappa och farfar, sovit, umgatts med mina fina vänner Nicole och Oliver. Och ätit. Längtar tills imorgon da det blir ett hart pass pa gymet och nyttig mat. Min kropp skriker efter just det. 
 
 
Patrick, Oliver och Nicole. Prosecco, middag, rödvin, ahlgrens bilar och Trivial Pursuit. Jag och Nicole "team Blondes" vann. Hade inte väntat mig nagot annat. Vid ett svirade de hem i en taxi. Jag och P hade lite tv häng innan det var dags för att säga "gute nacht".
 
Söndagen har varit den slöaste söndagen e-v-e-r. Gick upp vid elva. At frukost. Daligt väder sa vi kollade pa tv hela dagen. Förutom när vi sov. Igen. Skönt. Men nu känner jag att jag behöver mandag. Behöver aktivera mig igen. Men ibland är en riktigt slösöndag det allra bästa!
 
 
Söndagsmiddag. Hemlevererad pizza. Kan inte blir bättre när det är slösöndag!
 
Tchjuuupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0