Hemkommen

Landat i livet igen. Vilken Sverigeresa det blev den här gangen! Men jag ska skriva mer om det snart. Nu vill jag bara göra ett shout out för Agnes Cecile. Jag upptäckte henne när jag surfade konst för att kunna hänga pa väggen hemma. Just nu har jag en Marilyn Monroe tavla, ni vet en sandär typisk Andy Warhol bild. Känns väldigt 2000 sa skulle vilja byta till nagot mer fresh! Jag har letat väldigt, väldigt länge och nu, finally, hittade jag tva tavlor (läs affischer, da jag inte har rad i dagsläget att köpa riktig konst. Men en dag, da ska det bli konst för pengarna). Agnes Cecile är en italiensk konstnär som är född 1991. Sjukt. Att de som är födda pa nittiotalet snart kommer att hänga pa min vägg. Skulle verkligen, verkligen vilja ha en orginaltavla. Men sant är livet som Lill-Babs skulle ha sjungit. 
 
Vad tycker ni om Agnes Cecile?
 
 
 
Jag har köpt bada bilderna längst till vänster, 4+4 = 5 och Lines hold the memories. Me like. Jag hoppas att Patrick ocksa gillar dem.
 
Sa, dags att sätta igang pluggfabriken. 
 
Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0