Jag är sa förvirrad

Har ett seminar just nu som är fruktansvärt jobbigt och mycket att göra. Pa torsdag ska jag halla mitt andra föredrag. Jag har redan hallit ett föredrag där kritiken fran mina medstudenter var att jag inte borde säga sa mkt "ehm" hela tiden plus att min grupp inte borde ha tyska och engelska folier blandat i var PPP. Sa imorgon maste jag prata i en kvart, jag far inte använda stödord och jag blir bara förvirrad om jag försöker använda var PPP eftersom att det är pa tyska. Dessutom far jag inte säga "ehm". Helt omöjligt. Och jag är sa förvirrad. Dessutom maste jag prata om statistik, men pa ett sätt sa att "en vanlig" människa förstar. Alla dessa uttryck kan jag ju pa tyska. Men inte pa engelska. Har en känsla av att föredraget imorgon inte kommer att vara min "Spitzleistung" under min studietid. Och jag har förberett mig typ hela dagen igar plus idag plus förmiddagen imorgon. Det är sjukt vilket stort inflytande sprak har. Aja, det är bara ett ar kvar. Och dessutom verkar det som att min fula ovana som jag hade pa gymnasiet att smeka mig själv pa brösten under presentationer, är borta. Tur är väl det. 
 
 
Dags att fortsätta öva. Blä!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ppp?

Du kanske fortfarande kör bröstgrejen, fast ingen klagade på det. :D

Svar: Ja, det har du rätt i! Eller ingen vagade säga ngnting:-) Det är typ 70 procent tjejer sa de är nog inte überbegeistert över bröstsmekningar:-). PPP = Powerpoint presentation.
Rebecca

2013-11-06 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0