Lars Winnerbäck

Jag kommer aldrig sluta gilla Lasse W. Det är vare sig häftigt, speciellt eller något annat att gilla honom. Men vi är lika vemodiga, Lasse och jag. Hans texter är underbara och speciella. Men de är inte som kents texter, där det känns som att det bara är ordbajseri och om man skulle fråga kent själva var det sjunger om så vet de inte det själva. Och så kan han sjunga. Till skillnaden från Håkan Hellström. Sveriges mest överskattade artist:-). Enligt mig alltså.
 
 
Du är bättre än du vet
Mycket större än du vet
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
Det gör man där vi kommer från
jag förstår dig bättre
Vill du nåt så vet du vart jag finns

 
Ibland så var du ensam och då gick vi hem till mig
Två små delar av något stort
För att natten hade bett oss
Du har säkert hört historien
Från kylan in i värmen
Hur kan man tacka nej
jag har saknat dig ibland
 
Nog om det. Nu är det dags för dagens, kvällens och nattens äventyr. Det börjar med ett body pump pass med systrarna Fagerstedt. Sofia som jag har saknat så mycket!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0