50 shades of green

Igar akte jag och Helen till arslet av världen som man brukar uttrycka det i Schweiz. Patrick gör lumpen där och vi akte dit för att äta med honom och hans militärkompisar. En mycket trevlig inställning. Jag har ju akt och ätit hos honom varje ar, men resan hem framförallt är sjuuuukt trakig när man är ensam. Sa det var trevligt att Helen följde med. 
 
 
En liten prosecco pa taget dit. Kvinnan bredvid Helen satt och suckade hela tiden. Hon var nog irriterad för att vi pratade svenska. Helen blev irriterad pa henne och funderade pa att hälla prosecco pa henne. Hon valde att icke göra sa. Det tyckte jag var moget. Kvinnan flyttade pa sig efter ett tag. Det tyckte jag var roligt. 
 
 
En mycket trevlig kväll. Tack sa mycket Helen och alla män i grönt!  Nu är jag motiverad inför presentationen idag. Och sen ska jag träffa min lilla papps. 
 
Tjupp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0