Min (födelsedags)helg.

Vilken helg. Full rulle innan frulle. Den förklaras bäst med bilder. Och adjektiv. 
 
 
 
Lördagens Äventyr. Svensk tjejfest. Vi har laddat i flera manader inför den här kvällen. 
Galen. Rolig. Helrör (Nostalgi!). För höga skor. Högljutt. Dansa. VodkaRedbull. Röda mattan. Galenskap. Kärlek. Vänskap. Livet. Lycka. Lyrisk. Underbara lördagsnatt. Tidiga söndagsmorgon. Vackra. Ögonskugga. Klänning. Det var pa tiden. 
 
Jag rullade hem runt tre. Höll mig (relativt) i skinnet med tanke pa att jag skulle vara värdinna fär ett födelsedagskalas med alldeles för manga inbjudna  gästerdagen efter. Ringde P och tänkte att jag skulle berätta att jag gar hem. Sa han vet att jag kommer. Störa hans sömn lite. Det gillar han. Stor kärlekskänsla när han plötsligt mötte mig halvvägs. Sömndrucken men med massa kärlek. En bra kväll som asvlutades med en promenad i manskenet. 
 
Dagen efter var det som sagt dags för födelsedagskalas. Det blev lyckat och jag är nöjd. Allt flöt pa och maten gick at. Patrick var en riktigt bra hjälpreda!
 
 
Chris som jag lärde känna för manga herrans ar sedan i Interlaken kom förbi. Han tog med sig sin flickvän Isa och världens sötaste Leon. När de gick sa tog Leon alla i hand och sa hej da. Han är tva ar. Vissa skakade han hand med fyra ganger. Och bade jag och Patrick fick en hejda puss. Hjärtat smälter.
 
Leon. Vilken kille!

 
 
 
Även pappa Rolf var pa plats. Lyckad födelsedagsfest som vi avslutade med fyra timmars jassande efter att gästerna hade gatt hem.
 
Idag har jag en arbetsintervju sa nu ska jag börja förbereda mig för den. 
 
Underbara helg. Kom snart igen.
 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0