När man inte vet varför...

...men man blir irriterad ända. Häromdagen gick jag in pa Hanna Graafs blogg. Och jag blev sa irriterad. Och jag vet inte varför. Hon börjar varje inlägg med typ "hej vackra" och avslutar inläggen med "Ta hand om dig". Vilket egentligen är snällt, men det irriterar skiten ur mig. Dessutom använder hon ordet "pojkar" istället för "killar". Alltsa typ: Idag var jag och mina pojkar i stan. Pojkar använder man om man är 70 ar. Har däremot sett att pojkar används av folk som är lika gamla som mig ocksa. Det irriterar mig. Jag vet inte varför. Men det jag tror irriterar mig mest (och jag vet självklart inte varför!) är att hon skriver fara istället för att aka. alltsa typ: Idag ska vi fara till stan eller igar for vi till mina svärföräldrar. Det är okej, om man kommer fran Norrland. För där pratar man sa. Men du är fran Kungsängen Hanna! Inte fran Umea. 
Dessutom är hennes blogg enormt trakig. Den kommer jag inte att läsa igen. 
 
När man blir irriterad och man vet egentligen inte varför. Vilket konstigt fenomen. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej vacker. Haha jag känner exakt så idag. Önskar att jag hade en vuxen sambo att bråka på bara för att... Att bråka med Alvin känns lite väl lågt.
PS. Länge sen du var i Kungsängen? Alla säger fara/for nuförtiden.
PS 2. Ta hand om dig min vän. ;)

Svar: Haha. Det kanske är bättre att du "bara" har Alvin och inte en sambo. Fan, stackars Patten far lida sviterna för att Hanna G är en tönt. Men om att fara och aka, skämtar du nu? Jag hoppas verkligen att du skämtar.
Rebecca

2013-11-03 @ 19:58:27
URL: http://www.elinawahlund.blogg.se
Postat av: Sofia

Don't be hatin

Svar: Jag kan ju inte rå för deeeee! Det bara är där och jag vet inte ens varför. Im just hatin!
Rebecca

2013-11-03 @ 21:54:32
Postat av: Sophia

Ha,ha förstàr inte varför du använder Umeà som exempel ;) Fara tar över Sverige!

Svar: Inte jag heller:-)
Rebecca

2013-11-04 @ 09:33:05
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0