Onsdagsdejt

Bra dag. Nyttig mat (än sa länge!). 8 km jogg. Mycket plugg. Kaffe med Helen. Fina grejer. 
Pa onsdag har jag en dejt med mannen som delar förstaplatsen med Patrick i mitt hjärta, lilla pappa! Eftersom att det var fars dag igar och eftersom att jag nog aldrig givit min pappa
nagonting pa fars dag, sa köpte jag en liten present till honom. Det är en överraskning och
jag hoppas att han blir glad. Skulle vara väldigt oturligt om han nu plötsligt far för sig att han ska läsa min blogg eftersom att han aldrig läser min blogg. Jag ser hur som helst framemot var dejt. Vi ska kolla pa enljusshow som de gör av riksdagshuset varje ar ( det är ocksa en överraskning) och sedan ska vi äta
typical swiss food. Det vet han om. Eftersom att han maste betala:-)
 
 Jag gillar verkligen att sla in paket. Det är rogivande pa nagot sätt. Fast mest gillar jag nog att skriva kort. Mina kort som jag skriver brukar bli som en minibok. Men det är som det är.
 
Nu ska jag kolla pa Greys och dricka te.
 
Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0