Sweden: The story

Sweden. What the weekend had to offer. 
 
 
Födelsedagskalas nummer 3. En lyckad kväll. Mina fina kompisar. Jag gillar er. För ni keep it real! Ni är sa äkta allihopa och jag älskar det med er. De överraskade mig med prosecco pa spyan och en enorm Sverigeflagga. Den far användas vid kräftskiva!
 
 
Fran vänster:  Fritjof och Andrea. Fritjof är en gammal barndomskompis till mig och Andrea är hans flickvän. Passar pa att göra en shout out för Fritjofs (och Rasmus) köttaffär "Lennart och Bror" som öppnar pa Birgerjarlsgatan den 2 December. 
 
Sofia och Lina. Fina tjejer. Finaste tjejerna. 
 
Jag och Fia. Jag tackar aterigen för att jag fick använda din lägenhet pa gullmars för festerier. Och ber om ursäkt för röran jag lämnade bakom mig. 
 
 
Dagen efter var det dags för födelsedagsfirande igen. Det var stora, stiliga Alvin som hade fyllt fyra som var huvudpersonen. Mamma Elina bjöd pa massa bakverk och korv med bröd till barnen. Och fiskdamm. Men inte för de vuxna:-).
 
 
Sedan var det dags för hemfärd. Unnande mig lite nya trosor pa "Victoria Secret". Egentligen var det dumt eftersom att jag aker till USA snart, men jag kunde inte lata bli. Jag köpte även en bok om fysik, sa att jag kan bli lika bra pa min pojkvän när det gäller Newton, relativitetsteorin och de fyra krafterna. Hittade även en bok som jag önskar mig i julklapp. Den är skriven av samma dude som skrev "en man som heter Ove" vilket är den bästa bok jag ngnsin har läst. Typ. Det var den resan. Tur att jag aker till Sverige snart igen. I hela tva veckor. Ska bli skönt.
 
Kram
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0