Vardagslyx

Det är viktigt att försöka lyxa till vardagen. Jag tror att det hjälper en att komma ihag livet. Om ni fattar. Jag vardagslyxade bade i onsdags och i torsdags. 
 
 
I onsdags var jag med de här fina pinglorna och at middag. Thai. Jag har inte ätit thai sedan jag var i Thailand. Och där blev jag ju magsjuk tva ganger inom loppet av en vecka. Thaimat har inte "rocked my boat" sedan dess. Men nu var jag riktigt sugen pa thai och det smakade fantastiskt. En pärla i Bern med bra priser, trevlig personal och god mat. Smask, smask!
 
Igar blev en lang dag. Jag var inte hemma förrän 20.00 och det är ovanligt för den här bortskämda studenten. Sa jag unnade mig lite riktigt god choklad. Födelsedagspresent fran Sandro. Patten blev besviken för att jag sa att man bara fick ta en pralin om dagen. Men de var ju sa fina sa jag ville inte äta upp alla pa en gang. För ni vet, den som spar, han har. Jag tror att Patten är glad att vi bara tog en pralin igar. 
 
 
Undra hur jag ska lyxa till vardagen idag? En bio med min finaste Helen mantro?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0