Vilken dag.

Gardagen. Vilken dag. Natten onsdag till torsdag jobbade jag pa ett grupparbete till 02.00. Sov till klockan 06.00. Upp och fortsatte pa ett annat arbete. Tog en paus mellan 12-14 och körde spinning. Sedan föreläsning.  Kom hem klockan 18. Gjorde middag till min finaste Helen. Rödvinet och chokladen var välbehövlig. Och jag sov som en smäck, en minut efter att Helen gatt härifran. Det är hektiska tider pa torpet!
 
 
Fick oväntad besök av den här läskiga gruppen. Jag hade bara pepparkakor hemma, men de verkar ha varit nöjda med det. Sa vitt jag vet. Det är iaf ingen som har kastat ägg pa vart hus, eller lagt ett grishuvud i var brevlada:-). 

 
Det blev en enkel middag. Färsbiffar med fetaost och rotfrukt i ugn. Schvisch sa är det färdigt. Helen stod för efterrätten. Även den enkel. Men ack sa god! Vi avslutade kvällen med att kolla pa solsidan (they have to step it up!) och Montezami med vänner eller vad det nu heter. Vilket pinsamt program! Den där poodlekillen. Vilken jobbig typ!
 
Aja, det var allt för nu. Idag är det fredag och det betyder D-uppsats dag. Har egentligen sjukt mkt annat jag maste göra men jag maste försöka halla mig till min plan. Annars kommer min D-uppsats fan aldrig bli klar. 
 
Puuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0