Fyra nyanser av beige

Som tidigare nämnt var söndagen verkligen en lazy söndag. En välbehövlig sadan. Och maten gick i beige, förutom "efterrätten" som var choklad och därför brun. Charmigt säger jag!
 
 
Engelsk frukost. Ser sa jäkla osmakligt ut. Är sa förjävulens gott. 
 
  Middag. Beige. Eller relativt beige iaf. Hemlagad pizza med stark tomatsas, champignoner, paprika, lök, kronärtskocka, skinka och mozzarella. 
 
  Och sa en brun efterrätt pa det. 
 
Det var inte den nyttigaste dagen i mitt liv. Men en skönare söndag. Och gjorde säkert bra för själen. Dessutom blev det pizza över som jag kunde äta till middag idag. Onödigt inlägg. Me know. Men jag har trakigt. P är i militären och jag är hemma själv. Jag har skrivit en uppsats fran start till finish idag, sprungit 10 km, kört 30 min mage och rygg pa min super yogamatta, gjort lunch till imorgon, städat och dammsugit, packat min väska till imorgon, ätit middag och kollat pa greys anatomy. Vad ska jag göra nu da? Sofia har börjat sätta in foton i album, sjukt imponerad. Skulle jag ocksa kunna. Har ungefär 400 kort fran Mexico som jag skulle behöva sätta in. Men sa blir det nog inte:-). Nej, jag tror att jag fortsätter att läsa min bok "the perks of being a wallflower" sa jag kan se filmen sedan. 
 
Jag ber om ursäkt för dravel. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0