It is her birthday baby!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Sofias födelsedag, hurra, hurra, hurra! Sofia, som jag har känt sedan Härneviskolan. När vi lekte i sandladan (eller det gjorde vi kanske inte?) men vi höll iaf hand med Maja Baltenstahl och lekte häst vid rötterna pa det stora trädet. Sedan körde vi Broskolan (Uffe. E!) och drömde om att bli polis och advokat (du tyckte nog att du var snygg i polishatt och jag hade sett för mkt pa ally mcbeal, för vi bada vet ju att de inte riktig blev sa). Och sedan över till UBG. Rakt av bà! Under UBG-tiden blev det även ett par besök till Ayia Napa. En galen tid. 
 
Efter studenten sa drog vi ut pa riktiga äventyr, London baby. Well good, mate! Och sedan har tiden gatt. Jag flyttade hit och Sofia flyttade till det hon kallar (eller atminstonde da) Bästeras. Vi träffades ibland. Hördes ibland. Nu är Sofia tillbaka i STHLM, vilket jag skulle vilja kalla bästeras. Där tycker jag att hon hör hemma! Och trots alla turer sa har vi inte tappat kontakten. Även fast det har kunnat ga manader utan att vi hörs (it`s true, we ain`t speaking every day!). Och när vi väl pratar känns det som att vi pratade igar. Ni vet, en sadan där vänskap som aldrig blir stel eller som inte ändrar pa sig sa mycket. Den förblir liksom en konstant i livet. Och det är jag jävligt glad för. För Sofia, jag är glad att jag har dig! 
 
Men skit i det nu för today it is her biiiiirthday baby!
 
 
 Jag hoppas att du far en bra daaag! Fan att jag aldrig kan vara med och fira dig! Vi har ju redan fatt se smakprov pa vad det bjuds ikväll. Där hade jag gärna varit med och delat pa en kaka. Men, snart kommer jag hem. Och da kan vi fira igen! 
 
Massa födelsedagskramar pa din dag. Make it count!
 
fran din kompis Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0