Mitt svaga hjärta

Regn och rusk. Slösöndag. Sov länge, tvättade lite, städade lite och hängde med Patrick. Men, samtidigt hade jag en jobbig morgon. Är en riktigt sentimental jävel. Ofta när jag tittar pa dokumentärer om saker som berör mig kan jag bli helt förstörd. Grata, grata och grata och ma daligt i flera dagar. Det hände imorse. Enda skillnaden var att vi kollade pa SOA. För alla ni som kollar pa den serien sa var min trigger (jag har precis börjat kolla pa serien sa ni maste tänka tillbaka pa säsong 3) när Jax (hot hot hot!) ser en viktig person pa en marknad (försöker kodera sa mkt som möjligt för de som kanske tänker börja kolla pa serien). Vet ni vad jag menar? Jag blev sa ledsen att jag bara grät och grät och grät. Otröstlig. Gick därifran och satt i köket pa golvet och grät. 
 
SOA har, enligt mig, det bästa soundtracket av alla serier. Sjukt bra musik och jag tror att det gör mycket. Jag tror att när de visade den scenen som jag pratade om ovan sa spelade de Battleme- hey, hey, my, my (Neil Young cover) och det är typ den bästa laten jag vet. Sa om ni inte kollar pa SOA, gör det (jag tyckte inte serien blev bra förrän efter typ 7 avsnitt) och för ni som bara gillar bra musik, kolla in playlisten pa Spotify. Tips fran coachen!
 
Börjar aterhämta mig, men har fortfarande en sjukt dalig magkänsla. Jätte, jättejobbigt avsnitt. Och sjukt att jag har en sadan känsla fran en serie. Men jag blev väldigt illa berörd. Jag avslutar med en link till Battleme laten! Lyssna! Bra skit.
 
http://www.youtube.com/watch?v=OU0LWxTs-0k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0