Träning

Har varit duktig den senaste tiden och tränat pa bra. Börjar däremot tröttna pa mitt relativt trakiga träningsprogramm. Springa, crosstrainer, yoga och styrketräning. Igar följde jag med Helen till henns gym. Jag betalar 480 CHF för ett ar (det är ett litet rum med ngra maskiner och vikter, inga pass). Hon maste lägga pa en tusenlapp (CHF alltsa!). Men det var ett underbart fint gym som hade en egen welnessavdelning med dampfbad, bastu, relaxavdelning, fotbad osv. Vi gick pa ngt som heter Grid (asjobbigt!) och sen 45- minuters spinning. Blev tarögd mitt under spinningpasset. När jag bodde hemma i Sverige var jag en riktig spinnare. Jag tycker att det är sa roligt. Och passet var sa likt de pass hemma i Sverige. 
 
Sa när jag kom hem var jag övertygade om att jag ville säga upp mitt medlemskap som jag har och börja där. Räknade, pratade med Patten, planerade hur jag skulle lägga upp det för pappa:-). Men sen insag jag att jag faktiskt är student. Att det far vänta. Jag kan träna gratis pa skolan och ska verkligen börja uttnyttja det mer än vad jag gör nu. De har väldigt bra pass pa universitetet sa det far duga for now. Ett ar till. Sen kan jag unna mig ett medlemsskap pa ett riktig gym. För da är jag en psykolog. Pa riktigt:-).
 
Japp. Det var it for now. Ska faktiskt plugga lite nu medan min hobbymilitär fortfarande sover. 
 
Puss pa er!
 
   
När jag fyllde 26. Tänk var tiden gar fort. Gaalet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

De va dyrt för så lite! Kan du inte säga upp det och bara köra gratisgymmet? :D

Svar: Ja, alltsa det är ju billigt här:-). Men sen far jag bara säga upp det en gang om aret (schweizare du vet!), och har precis missat det datumet! Jag hoppas pa lite friskis nu när jag kommer hem:-)
Rebecca

2013-10-26 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0