And so they grilled with the birthday girl

Tog min första springrunda igar. Sen typ en vecka tillbaka. Det sucks att vara sjuk. Aja. Nu ska jag försöka komma back on track. Kan bli svart eftersom att semester lurar runt knuten. Men jag gör jag vad jag kan. Även plugg och grillkväll stod pa schemat. Och bakning. I slutändan blev det mer bakning än pluggning. Men det gör inget. Det är kul att baka.  Anyhow, this is us.
 
 
Birthday cakes for birthday girl. Note to self, gör en morotskaka nästa gang. Smakar likadant men tar typ en tredjedel av tiden. Men dom blev fina iaf.
 
 
Vänster: Sophia som just nu deltar i fitnessfighten. Mäkta imponerad. Jag kunde inte göra det. Duktiga du!
Höger: Hela gänget minus Bamse som är ute och jagar murveldjur som Catrine skulle säga. 
 
 
Fina tjejerna och fina Patrick. I caught you with the vitlöksbröd i munnen. Och ett bevis pa att även jag var inbjuden till grillningen hemma hos mig. 
 
 
Last but not least..birthday giiiirl. Helen fyller inte ar förrän den 19 April men vi är borta da, sa vi firade henne lite i förväg. Grattis i förskott världens finaste kompis. Du är den bästa kompis man kan ha och jag önskar dej all lycka i det nya födelsedagsaret. Du förtjänar alla världens skatter you ghettobitch!
 
Det var det om det. Idag ska jag pa anställningsintervju och jaga reseguide till USA.
 
Puss pa er.
 
Tillägg: Läste igenom inlägget innan jag klickade pa publicera. Mycket engelska blandat med svenska. When did I become Victoria Silvstedt?
 
Aja. Sa kan det ga. 
 
Heej. 

 


 
 

 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Lycka till idag! <3 Och tack för en väldigt smickrande bild... ;) Ha,ha bjuder pà den och tackar för en mysig kväll! Puss

Svar: Jag tyckte den var fiin! Helen sa samma sak om sin bild. Jag verkar inte ha ett öga för vad som är smickrande eller inte. Eller ocksa sa är ni alltid fina för meej:-). Och tack för igar.
Rebecca

2014-04-11 @ 10:28:22
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0