Bitch please

Sedan i lördags har bitch helt plötsligt blivit ett väldigt vanligt ord i mitt vokabulär. Maste lägga av med det. Var pa anställningsintervju. Tva looks, en tjej.
 
Look 1
 
 
Give me that job!
 
Look 2
 
 
Hej här är jag! Jag är trevlig och gillar att jobba.
 
Alltsa. Jag är inte seriös. Jag var mig själv. Om det gick vägen eller inte, det är en annan historia. Det enda jag har lärt mig är att man far inte sta ivägen för sig själv. För det gör jag ofta. Jag tror inte pa mig själv, tror inte att jag är bra nog, kan inte. Men varför? Jag kan, jag vill, jag ska. Jag är bra. Affirmation deluxe. Jag jobbar pa självkänslan och bättre ska den bli. Jag kan, jag vill, jag ska. Jag kan, jag vill, jag ska. Allting löser sig med lite tro pa sig själv och kärlek till sig själv. 
 
Jo, och glasögonen. Jag hade alltsa inte pa mig glasögonen pa intervjun. Det är ett par reklamglasögone jag fick för en herremassans ar sedan. Jag skulle dock behöva ett par läsglasögon och vill da ha ett par i liknande modell. Fast en aning mindre. Me no big head. Men idag fick det bli utan läsglasögon. Sa, tillbaka till livet.
 
Det är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0