Clothes&Prosecco II

Mandag. Tva dagar sedan jag hade prosecco och klädparty hos moi. Vilken kväll. Trevligt (läs galet) sällskap, alkohol (läs för mycket alkohol), klubba och musik. Vilken kväll. Vi tar det fran början. 
 
 
Sista tvätten hänger. Resterande kläder har blivit tvättade och inpackade i IKEApasar. Vinet och bubblorna är pa kylning. 
 
 
 
Vardagsrummet förvandlades till en klädaffär. So much clothes, so little room. 
 
Runt sju ramlade gästerna in. Finaste gästerna man kan ha. Och galnaste.
 
 
Fran vänster högst upp: Johan. Han gillar J.Lindeberg sa jag försökte pracka pa honom min J.Lindeberg huvtröja. Men han tyckte den var för liten. Jag fattar ingenting. Catrine och Johan. Finbesöket fran Sverige och Helens partner in crime, Susanna och Lena. Längst ner fran vänster:Sophia och Cissi, Johan och Sophia, Sophia, Cissi, Catrine och Lena. Fina människor allihopa. 
 
 
Inga stolar sa golvet fick bli var haven. Alternativt och mysigt. 

Kvällen blev senare och senare och saker och ting blev mindre klara. Runt halv ett förvandlades shoppandet till dansande. All in a bluuuuurr.
 
 
Runt femsnaret ramlade jag hem. Vaknade runt elva och the aftermath of yesterday var ett faktum. Lägenheten sag ut som sju svara ar. Magen ropade Burger King. Träffade en stor del av tjejerna för hamburgare och skvaller. Men sedan sa kroppen ifran sa en tagresa hem och sedan sängen. Efter hamburgare och mer sömn var energin laddad och det var dags att städa upp lördagens bravader. Världens finaste P hjälpte till, bade pa Lördagsnatten när vi drog iväg för att skaka vara lurviga och pa Söndagen. Tack min stjärna. Du är bäst. 
 
 
Sparen av lördagens galenheter är helt borta. Kläderna är ihopvikta och nerpackade. Redo för en marknad om ngra manader. 
 
Kvällen avslutades med grillning, breaking bad och skype med vara vänner i väst som vi ska besöka om nio dagar. Motherfucker! Nio dagar. 
 
 
Vilken helg. Jag har sa fina vänner och en sa fin livskamrat och partner in crime. Tack alla för att ni är sa bra.
 
Dags att lata vardagen komma. Statistik star pa programmet. 
 
Kram



 

 
 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0