Inget nytt

Gardagen spenderades med inhandling, pluggning och häng. Det blev inte mycket gjort. Idag kommer Sue och vi ska plugga statistik tillsammans. Det blir bra. Igar kände jag mig som en retard. Jag fattade iiiingenting. Aja. Har inte sa mycket mer att komma med just nu. Förutom ett par bilder fran gardagens gissa vad? Grillning. Vad kan jag säga? Vi gillar att grilla.
 
 
Vi hade gjort grönsaker i aluminiumfolie. Det är sa himla gott. Patrick spexade till det och paketet sag ut som ngt slags djur. Kanske mer ett fantasidjur än ett riktigt djur. Trizle och Nora hade kamerorna framme i tid och otid.
 
 
Efter maten grillade vi marshmallows. Alltsa, det är fan inte gott. Dom är sa jäkla söta. Nästa gang ska jag se till att man kan göra smores. Det är gott det! Patrick trodde inte att jag sag att han fick in en hel jäkel i munnen. But I got you!
 
Sa, nu tänkte jag faktiskt ga ut och jogga innan Sue kommer. 
 
Hej och ha en bra söndag.
 


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Gott med grillat!! Tyska korvar är ju världsklass :)

2014-04-13 @ 22:37:26
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0