J.T and the Tennessee Kids

Oh, my lord. Den där Justin. Han kan han. Det var lätt en utav de bästa konserterna jag varit pa (förutom alla ghettobitches. Don't mess with J.T fäns säger jag bara). Han bjöd pa en show som heter duga. Han dansade, han sjöng, spelade piano, gitarr. Han är duktig han. 
 
Laddade självklart med the 20/20 experience.
 
 
Laddade tjejer. 
 
Innan konserten hann jag även med en snabbträff med min flygplatsvän Adrian (ni vet han som jag träffade pa Arlanda och sen blev vi strandsatta i Berlin i typ fyra timmar). Han bjöd pa prosecco och parkeringsplats.
 
 
Adrian och jag. Fett glad tjej. Lite hysterisk kanske.
 
Och sen. The man of the hour.
 
Mr J.T
 
 

 
Tyvärr är bilderna lite suddiga. Fan att jag glömde min kamera och bara hade mobilen. Men som ses sa hade vi väldigt bra platser och t.o.m jag fick se Mr.J.T IRL och inte bara pa montrarna. Sa har det alltid varit pa alla konserter annars. Jag ser bara ryggar och svettiga armhalor. Men inte igar. Helt plötsligt började vakterna trycka bort oss och sa gjorde de en gang precis där jag stod. Jag var längst fram. Tyvärr kom inte Justin den vägen, men hans dansare. Det var coolt. Nej nu far det räcka. Jag har ju en resväska att packa. För imorgon vid den här tiden är jag pa väg mot US and A. 
 
Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0