Kläder och prosecco

Finns det nagot värre än att rensa ur garderoben? Angest över sin egen ytlighet to say the least. Jag har haft kläder i en stooor resväska nere i källaren. Jag har haft pasar fyllda med kläder under min säng. Jag har haft ikeapasar fyllda med skor som borde slängas, som aldrig blivit använda eller som helt enkelt är för stora. Jag har skjutit upp detta, att rensa, tvätta, slänga, i fem ars tid typ. Men nu har jag äntligen tagit tag i saken. Pa lördag ska jag ha ett kläder och prossecoevent hemma hos moi. Köpa kläder och dricka bubbel. Pa söndagen ska jag pa marknad. Tänkte ga en gang till i sommaren och sedan skänker jag iväg resten till bättre behövande. Hade redan gjort det om det inte var sa att jag själv tillhör "de bättre behövande" just nu. 
 
 
Första tvätten.
 
 
Men det finns mer. Sju IKEApasar till för att vara exakt.
 
 
Skor att behalla och skor att sälja. 
 
 
Ja, mycket grejer har jag. Fyra jackor som jag ska försöka sälja bl.a. Smycken, väskor, skor, byxor, klänningar (vissa har aldrig blivit använda!) och massa mer. Herregud säger jag bara. 
 
 
Min garderob, som är alldeles för liten ser dock väldigt tidy ut. Däremot sa är det massa kläder som just nu star i kö för att bli tvättade som ska in igen. Fa se hur länge ordningen haller. Vi maste köpa en ny garderob. 
 
Ja, sa kan det ga. 

 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh my god Rebecca. Du har hela studielånet där typ. :)

Känner igen silverglittertoppen. :)

Svar: Eller hur? Angest...ja visst! Men sen sa har jag aldrig och jag menar aldrig, slängt ngt. Fast igar gjorde jag det. Bort mere ba! Vill du komma förbi och köpa lite stuff?:-)
Rebecca

2014-04-03 @ 20:00:24
Postat av: Sofia

Tror de blir knepigt med storleken, både skor och kläder. :p

Svar: Du ska inte underskatta mitt stash Sofia:-). Skor skulle nog bli knepigt, men kläder. Ngt skulle jag nog kunna rota fram. Det far jag hoppas iaf eftersom att alla som kommer imorgon ungefär är i din strkl. :-)
Rebecca

2014-04-04 @ 07:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0