Sjukstuga

Damn you sun! Har gatt och blivit sjuk. Jag misstänker att jag blev sjuk igar. Cyklade till skolan och kläder som passar till vädret är svart i tider som April. Kom fram och var skitsvettig (Freeesshh tjej) och mot eftermiddagen hade jag bade halsont och kände mig hängig. Som tur är har jag Sue som tar anteckningar at mig pa den första föreläsningen. Statistikövningen borde jag verkligen ga pa. 
 
Hur som helst, jag hoppas att jag blir frisk snabbt. Sue har fyllt ar sa jag har även med mig en liten birthdaypresent till henne. 
 
 
 
En liten present. Hon säger alltid att hon gillar alla mina lador och burkar här hemma. Sa nu köpte jag en egen lada till Sue. Hennes kille är eller var trädgardsmästare. Nu doktorerar han i typ nagon slags biologi. Hur som, ladan innehaller ett nagellack, hemmagjord müsli, basilika -, persilje -, och solrosfrön (därav faktat att hennes pojkvän är eller var trädgardsmästare), vita kritor att skriva pa ladan pa och lakritskulor. 
 
Nej. Nu ska jag ga och kurera. Hej.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas jag inte drog in ngt i lgh förra veckan... Skickar STOR krya pà dig kram! Nu planerar vi en stor fest 17 maj utan avsked ;) Puss!

Svar: WOW! Det lät riktigt roligt! Haller redan pa att ladda:-)
Rebecca

2014-04-02 @ 10:16:18
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0