White House, baseball, hikes och vänskap

Första delen av vår semester närmar sig sitt slut. Tre hela dagar i Washington och med Karin och Martin bara scccchvissade förbi. Tiden går fort när man har roligt. 
 
Första dagen spenderades i Washington centre. Vilken speciell stad. Stora byggnader,  politiken i luften och memorials e-v-e-r-y-w-h-e-r-e. 
 
 
 
Dag två begav vi oss bort från staden för vandring och natur. Mkt klättra men det var en häftig vandring.  Kul att se ngt som många turister kanske inte ser. Tyvärr inga bilder eftersom att jag oftast använder min bästa kompis,  the camera. På kvällen gjorde vi staden osäker. Kul att se Washington by night. Things are alive at night. 
 
Lördagen bjöd på baseball som numera är min favvosport. Hade jag bott i USA hade jag varit på baseball hela tiden. 
 
 
 
 
 
 
Nej. Dags för mig att rulla vidare. Planet till San Francisco väntar icke. 
 
På återseende my friends
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0