Duktiga tjejer

And so they ran. Och jag kollade pa. Även min kära pojkvän blev sjuk och fick sta pa sidan av. Jag/vi var sa avundsjuk/avundsjuka. Jag/vi ville ocksa springa! Bajskorv. Men tjejerna gjorde riktigt bra ifran sig. Stolt kompis som hejade pa. Ni är sa duktiga giiirls!
 
 
Aldrig ge upp pa första försöket. 
 
 
Laddade tjejer.
 
 
Jag lyckades ta en bild pa alla tjejerna in action. Sue posade t.o.m (högst upp i högra hörnet). Snabba som vinden var de.
 
Tyvärr var det kallt och förbättringen som jag kände pa morgonen var som bortblast när vi kom hem. Vi somnade i soffan i tva timmar. Helt avslagna. Idag känns det som att jag har blivit överkörd av en bulldozer. Och jag har skola. Hela veckan. Fran nio till fem. Inte bra. Blir aldrig frisk. Och det värsta (ursäkta att jag tjatar) är Jungfrau. Faaan jag maste träna. Apa.
 
 
Sjukling nummer tva lagade aterigen soppa till sjukling nummer ett. I love it. Med massa ingefära. Även te med färsk ingefära och citron blev jag serverad. Jag är bortskämd. Fast sjuk. Jag hoppas att Patten känner sig bättre idag. 
 
Vilket gnälligt inlägg. Men jag känner mig gnällig. 
 
Dags för lite EEG...whaat up?!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tusen tack för hejaropen, de behövdes! Hoppas jag kan vara pà plats under Jungfrau o ge tbx den energin :) Krya pà dig, skickar lite varma kramar men även fast stressen finns där sà se till att försöka slappna av. Börjar du för tidigt med träningen igen kan den ge motsatt effekt o sjukdomen hàller i.. Suger I know men hang in there <3

Svar: Tack Sophia! Idag var jag tvungen att ga hem fran skolan vilket suger da jag missar en heeel dag. Men jag hoppas att jag blir bättre snart sa jag kan börja träna. Jag har ett hopp om att kunna köra ett lätt styrketräningspass pa lördag. Skulle vara jättekul om ni kunde komma pa Jungfrau. Om vädret är fint kan ni ju passa pa att vandra en liten bit. Aterigen, bra jobbat igar och tack för krya-pa-dej hälsningarna!
Rebecca

2014-08-25 @ 13:37:41
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0