En instickare

The real housewives of Melbourne. Fancy women. Starka kvinnor. Alla framgangsrika. Och superrika. Men den här konversationen var sa rolig tycker jag.
 
- I am going to have a fabulous cocktailparty and I would love it if you would come.
- Oh, I would love to. There will be champagne I assume.
- Yes ofcourse. And there will only be the best champagne. From France.
 
No shit, Sherlock. Champagne kan bara komma fran France. Det är därför det kallas champagne. Jag har lite svart för människor som talk the talk but don`t walk the walk. Fattar ni vad jag menar? Pinsamt. Och pretentiös människor har jag inte jättemkt för. Var dig själv. Jobba pa din personlighet istället för din planbok. 
 
Det var det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0