Forsta Augusti firas i dagarna tva

For det forsta maste jag be om ursakt for att jag inte skriver ngra bokstaver med prickar over. Jag sitter med var lasplatta eller vad fan det heter och den har amerikanskt skrivbord och jag vet inte hur man staller in det. I vanliga fall lyser bara den bokstaven med en prick pa med sin franvaro.
 
Forsta Augusti igar. Som bekannt borjade vi dagen med en springrunda. 25 km var planen. Vi brot efter tjugo. Det ar tungt alltsa och just nu vet jag inte hur jag ska klara jungfrau. Du springer ungefar 26 km innan det blir sa brant att du maste ga, for att sedan springa lite emellanat. Du har ungefar 2.5 timme pa dej att springa 26 km. Sedan har du 4 timmar pa dej att springa de resterande 17 km. Da forstar man kanske hur brant det blir. Men grejen ar den att vagen fran Interlaken till Lauterbrunnen (den delen som ar "platt") ar riktigt ful alltsa. Det gar lite uppat hela tiden. Jag hatar sadana fisbackar. Ni vet, dom gar uppat men inte superuppat. I'm an all or nothing kinda a gal. Forsokte fa lite tips fran inbitna lopare igar kvall. Alla sa samma sak. Spring snabbt (haha. tack. skitbratips. verkligen) och trana pa strackor som liknar den fran Interlaken till Lauterbrunnen. Trana inte for mkt uppat utan fokusera pa att springa langt och platt. Aja. Vi far se hur det gar i September. Jag har garanterat blodad tand och vill klara det men man springer langt, det ar tungt och risken att knan eller hoft borjar kranga okar for varje steg.
 
 
 
 
 
Strackan ar som till synes valdigt vacker, men vad hjalper det:)?. Och som ni marker var det en manniska som tog bilder och en manniska som svor och kampade. Patten kommer att klara Jungfrau i en handvandning.
 
Val hemma at vi lunch for att sedan kora en powernap. Vara powernapar ar ungefar 2 timmar langa. I love them. Efter det begav vi oss till centrum for att fira Schweiz och framforallt mota upp med Karin och Martin som ar hemma fran USA. Bittersweet eftersom att de berattade igar att de blir kvar ett ar till. Javla bajs. Men desto storra anledning att bege sig till US and A. 
 
 
Beautiful people.
 
 
Hela ganget samlat. Val medveten om att bilden ar suddig. Men den representerade stamningen under kvallen sa den fick en plats i bloggen den med.
 
I eftermiddag blir det "welcome home party" for vara fina vanner. Trakigt att de inte stannar langre. 
 
Nej. Dags att vacka resten av huset. 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0