Inspiration

Bilder pa festivalen kommer. Ska bara hitta sladden. Den här inlägget är bara en snabbis och en shout out för Helen. Igar blev jag bjuden pa middag och underbart god (och fet) Panacotta till efterrätt. Och jag vill bara att du ska veta Helen hur bra du är. Du inspirerar mig pa sa manga sätt. Du är en sadan stark och underbar människa. Och jag är himlans stolt över dej. För alla framsteg du gör. Varje dag. Du är en utav mina största idoler. Och jag menar det. Du har alltid varit en bra kompis. Stöttat mig och alltid trott pa mig. Genomsnäll. Alltid lyfta upp. Aldrig trycka ner. Aldrig prata illa. En riktigt bra kompis helt enkelt. #hatersgonnahate
 
Det finns en lat som jag alltid tänker pa dej pa. För att den passar sa bra. För alla svenskar som inte förstar texten tänker jag att ni tycker att laten är mer än konstig. Men den är väldigt bra. Och kanske lite konstig.
 
https://www.youtube.com/watch?v=2ndfnpNsC8w
 
Tack Helen. För att du är du. Sa förnuftig och snäll. Och stark. Utan dej hade Schweiz varit sa mkt mindre. 
 
In den Wogen der Welt wählten wir die wildesten Wellen
Bis hin zu innersten Quellen
Erlebten Lebensstromschnellen, machten uns bereit
Wurden Weltenreiter über die Zeit
Blieben Wächter der Wahrheit, Surfer des Sandwurms
Wir zwei war'n die Augen des Sturms
Wurden Herrscher der Schwingung und das als Nichtschwimmer

Und heute rufst du alle Superhelden, alle großen Meister
Alle Highlander, alle Krieger, alle guten Geister
Alle Superfreaks und Auserwählten und mich ins Hier
Du hast Millionen Legionen hinter dir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0