Minen var obetalbar

Sitter har vid koksbordet. I Sverige. Utanfor skiner solen. Harliga, underbara Sverige. Min fina gudmor hamtade mig pa Arlanda. Det var mysigt att traffa henne och catcha up. Hora hur det gar med valet. Bra tydligen. Trodde hon. Men hon vagar inte ropa hurra utan vantar till valet ar over. Vilket verkar fornuftigt. Mamma och pappa visste ju inte att jag skulle komma men jag visste att de skulle vara pa jobbet sa jag och Kerstin begav oss dit. Och deras miner. Dom ar obetalbara. Dom hade ingen aaanning. Hakorna gick ner i golvet. Dom sag ut som tva (eller tre da aven Tina var med) fagelholkar. Men glada blev dom. Jatteglada. Sa glada att de tog fram kraftor fran hjalmaren och bubbel. Blev en jattetrevlig kvall och jag hoppas pa en skon vecka har hemma. Idag blir det en springtur i solen och sen har jag lite andra projekt pa gang. Kanns underbart att vara zuhause.
 
Puss pa er
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Hade velat sett deras miner!!!

2014-09-01 @ 09:16:09
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0