Nu gar taget...

...som Madicken sa när hon var sjuk och inte fick följa med pa skolutflykt. Fan fan fan. Igar var inte bra. Tung hals och feber. Dagen var mer som ett töcken. Världens finaste Patrick hjälpte mig. Gick och handlade, lagade te och middag. Allt med en smak av ingefära. För att förbättra min hälsa. Vad skulle jag göra utan honom? Hade svart att svälja sa han gjorde soppa till middag. Riktigt god middag. Självklart inspirerad av Gordon R. Var idol. Sa himla gott. Och bra vid halsont. Och övriga sjukdomar. 
 
 
Tack bästaste Patrick. Nästa gang du är sjuk ska jag vara lika snäll mot dig som du har varit mot mig idag. Men nu hejar jag pa er (tidsinställt inlägg sa just nu är jag positiv och hoppas att jag orkar aka och heja pa gänget). Heja heja heeeeja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0